16 תשובות
זה בהחלט מדכא
כן, קצת
זאת המחשבה הכי מרגשת שיש
אנונימית
שואל השאלה:
^מה למה?
אנונימית
שואל השאלה:
^ואם אני לא נהנית?
אנונימית
כי זה מסקרן מה יהיה הלאה
אנונימית
תכלס יש בזה משהו מדכא אבל אני לא חושבת על זה
ואת יודעת משהו זה אפילו טוב שיש מוות בעולם תחשבי על כל האנשים הזקנים שאין להם סיבה לקום בבוקר והחיים האלה יכולים להמשך כמו עינוי ככה
שואל השאלה:
^יאוו נכון
לא חשבתי על זה ככה
אנונימית
תחשבי על אנשים שסובלים ממחלות שאין להם תרופה בשביל מה הם חיים?
בסופו של דבר המוות גם גואל אנשים מהסבל
פתאום אחרי שהצגת את זה ככה אז כן מפחיד רצח
קצת כן
אבל עדיף לא לחשוב על כמה זמן נשאר לנו ופשוט לחיות כל עוד אנחנו יכולים
את מדברת על איך שאני הצגתי את זה?^
לא. גם אני ככה
אני לא בטוחה שזאת דרך טובה להסתכל על זה כי אנחנו לא יכולים לדעת מתי נמות יכול להיות בגיל 80 ויכול להיות בגיל 30 וזה לא מדכא אותי כי זה לא מעסיק אותי למה שאני אחשוב על זה שאני אמות אם כולם מתים יום אחד ולא פשוט אחיה את החיים הכי טובים שאני יכולה
אין סיבה לחשוש מהבלתי נמנע
לא
יום אחד קרוב יותר לאלוהים
אנונימי