5 תשובות
שעמום
ויש משהו מרגש בסודות ובגידה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני מקווה שזה היה בצחוק
אנונימי
מים גנובים ימתקו... זה מציאות בשטח
אנונימי
עצוב אבל מציאות...
אנונימי
לא בצחוק,אם אנשים לא היו נדלקים מהשקר לא היו בוגדים
אנונימית