9 תשובות
אם את לא מעוניינת תכתבי שאת לא מעוניינת ...
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יודעת אם באלי או לא זה הקטע
אנונימית
זה כל הקטע בלהכיר, תגידי שכן
תנסי מקסימום תעצרי את זה
אפשר להכיר? חח
לדעתי אל תעני. להתחיל ככה עם בחורה זה טיפה מוזר
מניסיון אנשים ששואלים את זה לא משהו
שואל השאלה:
אז איך לכתוב את זה בינתיים אני אנסה איך לכתוב כאילו נורמלי?
אנונימית
זה קורה לי כל יום.. פשוט תחזירי היי
אני אישית לא חוזר לאף אחד ולא עונה להם בכללי אבל אם את רצינית ואת רוצה אותו זה לא קשה