5 תשובות
אם יש לך את ה- 13 פרו מקס והוא אחלה, לדעתי זה יהיה מיותר.
חכי עם זה עוד קצת
לא זה מיותר
לט
לא כדאי לקנות נוקיה
חיים מאושרים ללא אינטרנט וסרטים
לא חושבת