5 תשובות
אם יש לך את ה- 13 פרו מקס והוא אחלה, לדעתי זה יהיה מיותר.
חכי עם זה עוד קצת
חכי עם זה עוד קצת
לא זה מיותר
לט
לא כדאי לקנות נוקיה
חיים מאושרים ללא אינטרנט וסרטים
חיים מאושרים ללא אינטרנט וסרטים
לא חושבת
באותו הנושא: