התחברות
הרשמה
אם אכלתי היום יחסית הרבה מתוק ובערב ויתרתי על פחמימה זה בסדר? (בצהריים אכלתי פחמימה)
14 בספטמבר 2023, 00:16
ארוחת צהריים
מתכונים
סלטים
ארוחת ערב
3 תשובות
כן
א
איולה צפלולה
לא צריך לוותר סתם ככה לדעתי
ש
ששליק
את לא צריכה לוותר על שום דבר, מותר וכדאי לשלב גם מתוק ופעם אחת של חריגה לא תשפיע על כלום
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך
באותו הנושא:
תיהיו כנים, אכלתי הרבה מתוק היום?
אכלתי היום הרבה יחסית אחרי שנגעתי רק ב2 גמבות מאיזה יום שבת איך לא להקיא?
אני בדיאטה וחיטוב אבל אני במחזור ואני אכלתי היום יחסית הרבה:
אכלתי היום יחסית הרבה יותר ממה שאני אוכלת בדרכ וגם אכלתי לא ככ בריא
אכלתי היום הרבה מתוק,מה יקרה לי?
אכלתי הרבה מתוק היום?
אכלתי היום הרבה יחסית מהרגיל,אני מרגישה בחילות,מה אני צריכה לעשות בשביל לא להקיא?.
אני אכלתי היום 3 סופגניות ומלא שוקולד ומתוקים (כאילו לא מלא, הרבה) אני אקיא מזה?
אם אכלתי היום באונו שוקו וניל ומעדן וניל זה הרבה מתוק ליום?
אכלתי 1400 קלוריות היום, זה יחסית הרבה בשביל להוריד במשקל?
אכלתי יחסית הרבה היום, ואני שומרת על בריאות וכושר..