5 תשובות
לא.
שואל השאלה:
mynameisariel, וכשאני מגיע ל-100, איך עובד התהליך? מה צריך לרשום, איפה לרשום?
mynameisariel, וכשאני מגיע ל-100, איך עובד התהליך? מה צריך לרשום, איפה לרשום?
לא, חייב לעמוד בכל תנאי הסף
^
אחרי שהשגת את כל התנאים אפשר לפנות לנאמנ/ה בכיר/ה או בצור קשר ולהגיש בקשה לנאמנות. יש לצרף פרטים; גיל, וותק באתר, מספר פרחים, ומספר נקודות אמינות ולבסס סיבה טובה כמה שיותר למה בעצם מגיע לך התפקיד. בנוסף, יש לצרף גם קישור לפרופיל שלך בסוף הבקשה.
^
אחרי שהשגת את כל התנאים אפשר לפנות לנאמנ/ה בכיר/ה או בצור קשר ולהגיש בקשה לנאמנות. יש לצרף פרטים; גיל, וותק באתר, מספר פרחים, ומספר נקודות אמינות ולבסס סיבה טובה כמה שיותר למה בעצם מגיע לך התפקיד. בנוסף, יש לצרף גם קישור לפרופיל שלך בסוף הבקשה.
לא, חייב 100 (במקרים מיוחדים יקבלו אבל לא עדיף לחכות כבר כמה ימים ולהגיש על 100?)
לא
אנונימי
באותו הנושא: