3 תשובות
תמיד תציעי לדבר ראשונה להציג ראשונה ולהוביל זה ממש מוסיף נקודות
תעלי הצעות ואל תתביישי כשזה קבוצתי זה מראה על דינמיקה קבוצתית גבוהה ושאת מסוגלת לעבוד בקבוצה
בחלק של המצגת פחות תתרכזי בלשנן את החומר ביותר על איך תציגי אותו בצורה מעניינת
בחלק של הסימולציות כביכול עם הסיטואציות פשוט תחשבי באמת מה את היית עושה אם היית בנעליים שלהם
ובחלק של המבחנים זה נורא ארוך ממליצה לשים לידך נשנושים ולצאת להפסקה קצרה בין כל פרק
תעלי הצעות ואל תתביישי כשזה קבוצתי זה מראה על דינמיקה קבוצתית גבוהה ושאת מסוגלת לעבוד בקבוצה
בחלק של המצגת פחות תתרכזי בלשנן את החומר ביותר על איך תציגי אותו בצורה מעניינת
בחלק של הסימולציות כביכול עם הסיטואציות פשוט תחשבי באמת מה את היית עושה אם היית בנעליים שלהם
ובחלק של המבחנים זה נורא ארוך ממליצה לשים לידך נשנושים ולצאת להפסקה קצרה בין כל פרק
וממש תתרכזי תהיה לך שאלה על המסך של מספרים 1 ו-2 ותצטרכי לשים לב איזה מהמספרים נעלם התרגיל הזה הוא של קשב מתרכז והרבה לא מקבלים ציונים גבוהים כל כך אז תהיי מרוכזת כמה שיותר
ותעדכני איך היה;))