6 תשובות
זה בושה לשחק בזה
שואל השאלה:
שיהיה בושה מה איכפת לי אני אוהב ונהנה מהמשחק
שיהיה בושה מה איכפת לי אני אוהב ונהנה מהמשחק
אנונימי
סבבה גם אני משחקת
שואל השאלה:
למה במה יש להתבייש בראול סטארס זה החיים אני כל הזמן מנסה משחקים חדשים ובסוף תמיד חוזר לבראול חחח
למה במה יש להתבייש בראול סטארס זה החיים אני כל הזמן מנסה משחקים חדשים ובסוף תמיד חוזר לבראול חחח
אנונימי
יצאה לי דמות
אני מתביישת בעובדה שנכנסתי לפה אחרי ששיחקתי בראול סטארס