15 תשובות
די כבר
-T-
בוודאי.
למרות שחתולים אינם מסוגלים לאכול אוכל של בני אדם ואינם מסוגלים להשתמש במחשב
אנונימי
לא זה לא בסדר
שואל השאלה:
^^די נו אבל רציתי לצאת איתך
חוץ מזה שאם אתה מזדהה כעכבר יש לך עז בתמונה??
אנונימית
לעכבר אסור לאהוב עיזים? עכברה יותר נכון
שואל השאלה:
לאא
זה בגידה
אנונימית
אוף איזה באסה
שואל השאלה:
סורי..
אנונימית
אני מזדהה כנייר טואלט
תנסי לחייג 101
אני מזדהה כחתולי צ'אן מהאנימה, האם תתחתן איתי?
אני מזדהה כעכבר, אנחנו לא נסתדר
משה, אתה לא קיפוד
אנונימי
אני מזדהה כמישהי שעוד רגע יורידו לה אמינות על התשובה המטומטמת הזאת