3 תשובות
עשיתי לפני שנה אבל פשוט הראו לי ישר תוצאות
ואחרי זה שלחו את זה להורים שלי
שואל השאלה:
עשית גם מהבית דרך המחשב?
אני מדברת על המבחן מוקסו לא על האבחון עצמו
כן עשיתי דרך מחשב אבל הלכתי למקום של אבחונים שעשו לי את המבחן במחשב