3 תשובות
עשיתי לפני שנה אבל פשוט הראו לי ישר תוצאות
ואחרי זה שלחו את זה להורים שלי
ואחרי זה שלחו את זה להורים שלי
שואל השאלה:
עשית גם מהבית דרך המחשב?
אני מדברת על המבחן מוקסו לא על האבחון עצמו
עשית גם מהבית דרך המחשב?
אני מדברת על המבחן מוקסו לא על האבחון עצמו
כן עשיתי דרך מחשב אבל הלכתי למקום של אבחונים שעשו לי את המבחן במחשב
באותו הנושא: