11 תשובות
התהליך של האספקה של החבילה אלייך
שואל השאלה:
מזה אומר
מזה אומר
כל התהליך נזה שהם מביאים את החבילה אלייך
שואל השאלה:
זה כאילו כבר אצל השליח ? מתי זה אמור בערך להגיע?
זה כאילו כבר אצל השליח ? מתי זה אמור בערך להגיע?
זה אמור להיות רשום לך שם
תעשי מעקב טחרי המשלוח
תעשי מעקב טחרי המשלוח
שואל השאלה:
אין את זה שם
אין את זה שם
שואל השאלה:
רק רשום שזה בתהליך אספקה בעקוב אחרי המשלוח
רק רשום שזה בתהליך אספקה בעקוב אחרי המשלוח
אם יש לך איזו חברה שהזמינה בעבר תשאלי אותה איפה רואים זמן אספקה כי אני לא כל כך זןכרת
זה אמור להיות בדף של ההזמנה שביצעת למעלה
זה אמור להיות בדף של ההזמנה שביצעת למעלה
ישלחו לך הודעה לניידר באסמס כשזה יגיע לארץ ויהיה אצל השליח אל תדאגי
שואל השאלה:
מצאתי אשום שהמשלוח בתהליך הפצה והוא כבר אצל השליח תודה
מצאתי אשום שהמשלוח בתהליך הפצה והוא כבר אצל השליח תודה
באותו הנושא: