3 תשובות
שואל השאלה:
לא אכלתי
ותודה על התשובות :)
לא אכלתי
ותודה על התשובות :)
אנונימית
אם לא רשום אז זה פשוט לא בדוק, זה לא אומר שזה לא קשר.
אם את ממש שומרת אז אל תוכלי אבל אם לא מאוד אז סבבה
אם את ממש שומרת אז אל תוכלי אבל אם לא מאוד אז סבבה
מה זה כאילו כשר מה את רצינית
אם לא רשום לא אוכלים
את בטוחה שאת אוכלת כשר?
אם לא רשום לא אוכלים
את בטוחה שאת אוכלת כשר?
אנונימית
באותו הנושא: