תשובה אחת
האמת שעכשיו אני בדיוק גם נתקעתי בלילה החמישי הזה אתה צריך פשוט לחסוך בחשמל כאילו לא לסגור סתם דלתות ולחכות רק כשפוקסי ייעלם ורק אז לסגור את הדלת ולפקח על פרדי