6 תשובות
אם הברז של הגז פתוח ואין גז אז זה או בעיה בכריים או שנגמר לך הגז..
אם החליפו אתמול בלון, בהחלט יכול להיות ששכחו לפתוח את ברז.
אם שני הברזים של הגז פתוחים והגז מחובר כמו שצריך ועדיין לא יוצא גז זה אומר שאין גז

בעיה בכריים אומר דליפה של גז או בעיה בחשמל
דליפה אתה היית שם לב בעיקר אם אתה מנסה להדליק את זה

ובעיה בחשמל היית רואה שזה חא מחשמל כלום ואפשר לנסות עם גפרור
שואל השאלה:
אמא שלי ואחותי החליפו את הגז וכנראה הוא היה ריק ולא היה לנו בלוני גז חדשים
שואל השאלה:
הברז עובד
בדקת שהברז פתוח?
שמחלפים סוגרים אותו ולא תמיד המתקינים פותחים בחזרה
באותו הנושא: