6 תשובות
אין מה לעשות
תקחי אומץ ותכנסי.
אולי זה מבוכה של שניה אבל זה יעבור
תקחי אומץ ותכנסי.
אולי זה מבוכה של שניה אבל זה יעבור
שואל השאלה:
מבוכה של שנייה נשארת אצלי כל היום
מבוכה של שנייה נשארת אצלי כל היום
אנונימית
כולם מסתכלים לשניה ועובר
תכנסי עכשיו וזהו במקום לחכות סתם חבל
ופשוט תכנסי בלי להסתכל על אף אחד
תכנסי עכשיו וזהו במקום לחכות סתם חבל
ופשוט תכנסי בלי להסתכל על אף אחד
הדיף שתיכנסי בבושה מאשר שלא תיכנסי בכלל
שואל השאלה:
וואי באמת נראלי אני אחזור הביתה אין לי עצבים
וואי באמת נראלי אני אחזור הביתה אין לי עצבים
אנונימית
כבר הגעת לבית ספר חיכיתי את העדר דק האלה ותלכי הביתה? את חושבת על זה יותר מדי פשוט תכנסי
באותו הנושא: