4 תשובות
אולי תתנחמי שאני מסיימת ב 4.15 ויש לי שעה נסיעה לבית :)
שואל השאלה:
הלוואי שזה היה מנחם אותי באמת אני מנסה לחשוב כמה אנשים אחרים סובלים
אבל אני פשוט כלכך שונאת בית ספר כאילו ברמה שאני לא יכולה לתאר במילים עד כמה אני שונאת את המערכת והמקום והשיעורים והמורים
אנונימית
תנסי למצוא משו כיף כשאת בזמן בית ספר
אולי לנסות לדבר עם חברים/ספר/כל דבר אחר והזמן יעבור יותר בקלות ובמהירות
וואי אני כלכך מבינה אותך זה בול אני (חוץ מהלסיים ב15:30 כי אצלנו זו השעה שהתיכוניסטים מסיימים ואני בחטיבה) וזה באמת נורא אני רק מחכה לסוכות וואי
באותו הנושא: