9 תשובות
הייתי אומרת תודה על מה שיש, לא לכולם יש את האפשרות לקנות מחשב..
שואל השאלה:
קודם כל אני לא חצופה אתם לא מכירים אותי בכלל אז תרגיעו. אני הכי מעריכה. אז חשבתי שיש למישהי רעיון אחר איך להביא אותו.
קודם כל אני לא חצופה אתם לא מכירים אותי בכלל אז תרגיעו. אני הכי מעריכה. אז חשבתי שיש למישהי רעיון אחר איך להביא אותו.
אנונימית
^^ אז מה, לפחות יש לך מחשב
להתמודד מי ישמע זה שוקל חמישים קילו
תקשיבי, את יכולה לקחת עם כזה תיק צד אם יש לך או התיק שלו אם הוא בא עם תיק קטן כזה.
אמאלה איזו חצופה תגידי תודה שקנו לך בכלל
אני במקום ההורים שלך זורקת לך את זה על המוח
אני במקום ההורים שלך זורקת לך את זה על המוח
חיים קודם כל להגיד תודה שקנו לך כי יש כאלה שגם את זה לא יכולים לממן
להגיד תןדה שקנו לך אמאלה איזה כפוית טובה
אנונימית
שואל השאלה:
חיים זה שאין "לילדים אחרים" זה לא אשמתי. רק אמרתי שכבד לי זה הכל. אין לכם זכות להגיד לי מה אני ואם אני מעריכה או לא.
חיים זה שאין "לילדים אחרים" זה לא אשמתי. רק אמרתי שכבד לי זה הכל. אין לכם זכות להגיד לי מה אני ואם אני מעריכה או לא.
אנונימית
באותו הנושא: