46 תשובות
כן
לא אוהבת כלכך
וואו ככ
שואל השאלה:
אלה יותר יפות לדעתכם?
אלה יותר יפות לדעתכם?
קישורים מצורפים:
אנונימית
קטלניות באלי אותםם
שואל השאלה:
^^ למה לא?
^^ למה לא?
אנונימית
כן וואו
אנונימית
השני
מה שהעלת עכשיו
מה שהעלת עכשיו
שואל השאלה:
טוב אני לא יכולה להחליט איזה מהן אז אני פשוט אקח את הזוג הזול יותר
טוב אני לא יכולה להחליט איזה מהן אז אני פשוט אקח את הזוג הזול יותר
אנונימית
לא יודעת לנשים זה גם לנשים וגם גברים
והאפורות לוקחות
והאפורות לוקחות
כן יפה
אהבתי יותר תראשון יותר מיוחד
גאד כןן
יותר אהבתי את השנייה
כןכןכןן שתיהן יפות רצחח
כןכןכן ^^^^
שואל השאלה:
אלה מהן יותר מתאימות לנשים לדעתכם?
אלה מהן יותר מתאימות לנשים לדעתכם?
אנונימית
וואי מהמם
יש לי אותןן.
מעלפות
מעלפות
אנונימית
אני פחות אוהבת את התוספת של האפור
שואל השאלה:
^^^^^^^ אוקיי ו..? גם בד זה יפה לא רק עור
^^^^^^^ אוקיי ו..? גם בד זה יפה לא רק עור
אנונימית
שואל השאלה:
מה עם הנעליים השניות שהצעתי?
מה עם הנעליים השניות שהצעתי?
אנונימית
השניות יותר יפות
אני אישית לא ממש אוהבת גורדן על נשיםם אבל אם ממה שהצעת אז השניות יותר יפות
מאוד
ממליץ על אלה
קישורים מצורפים:
כן
לא ממש אהבתי
בין לבין
שואל השאלה:
^^^^^ פחות אהבתי, וגם בלי קשר אני מעדיפה להזמין מאתר ישראלי
^^^^^ פחות אהבתי, וגם בלי קשר אני מעדיפה להזמין מאתר ישראלי
אנונימית
נדירות
אבל הנעל למעלה>
ישלי אותה (:
ולשאלה נעל נדירה כן
ישלי אותה (:
ולשאלה נעל נדירה כן
גם של נייק וגם של מייקל ג'ורדן
גורדן לט יפה בכלל כבר לא סטייל
מי שרוצה לשאול אותי על אופנה בפרטי
(אני מבין בזה)
(אני מבין בזה)
שואל השאלה:
^^^לדעתי יפה
^^^לדעתי יפה
אנונימית
לא היתחברתי
השניות יותר יפות לדעתי בכללי :)
אני פחןת אוהבת נעליים כאלה
זה לא משתלב עם שום גינס
זה לא משתלב עם שום גינס
השניות יותר יפות
האפורות לא אהבתי
האפורות לא אהבתי
פחות עפתי
יש יותר יפות
יש יותר יפות
כן אבל לא אהבתי שהם אפורות זה קצת משעמם
תאמת שהם סבבה ממש
וואי חדמש ישלי תראשונה
באותו הנושא: