6 תשובות
שואל השאלה:
ויש אנשים רגישים שאנשים כאלה מפחידים אותם והם לא יודעים להתמודד עם אנשים כאלה
אנונימי
בני אדם יכולים להיות חארות נכון,אבל בניגוד לדברים אחרים בעולם אתה יכול לבחור באיזה אנשים להקיף את עצמך ומ אנשים להתרחק ולשמור על עצמך כמה שיותר
שואל השאלה:
אבל עם כל מה שקורה בעולם ואיך שאנשים מתנהגים איך זה לא מובן? בני אדם יכולים להיות חרא אנושי
אנונימי
לא זה לא הגיוני ולא משהו שאמור להיות מובן
בני אדם לא אמורים לפחד מבני אדם וזה משהו שצריך טיפול
כאילו תלוי מי אבל כן