8 תשובות
גם אצלנו בשל"ח
עם* וכן די הגיוני קרה גם לי
אל תביא חחח
שואל השאלה:
ואיך מסתובבים עם זה? זה לא נכנס בתיק
גם אני אמור להגיד לשומר בשער של התיכון, המורה לשלח ביקש?
אנונימי
כן גם לנו אמרו להביא, אבל הרוב לא הביאו
גם אצלינו היה
אתם מתכוננים לגיחה
גם אצלנו אמרו את זה בכיתה ט
אנונימית