11 תשובות
לא כואב
ועשיתי מלא
ועשיתי מלא
לא כואב
זה בהרדמה
זה בהרדמה
2 בקטנה ממש
בהצלחה❤❤❤
בהצלחה❤❤❤
בקטנה, יותר מציק מאשר כואב
אפס עשיתי ארבע וזה סבבה
לא כואב, עושים זריקת הרדמה. אולי הזריקה עצמה טיפה לא נעימה אולי 1 מתוך 10. אבל הטיפול עצמו לא כואב.
3 בקטנה
תלוי
שאני הולכת לרופא שיניים הרופא מדליק לי טלוויזיה ושם לי גז צחוק וזה ממש כיף
אל תשפטו שאני רואה שם בובספוג
שאני הולכת לרופא שיניים הרופא מדליק לי טלוויזיה ושם לי גז צחוק וזה ממש כיף
אל תשפטו שאני רואה שם בובספוג
הזריקה נוראית, הקדיחה סבירה
לא מרגישים את זה
באותו הנושא: