11 תשובות
לא כואב
ועשיתי מלא
לא כואב
זה בהרדמה
2 בקטנה ממש
בהצלחה❤❤❤
בקטנה, יותר מציק מאשר כואב
אפס עשיתי ארבע וזה סבבה
לא כואב, עושים זריקת הרדמה. אולי הזריקה עצמה טיפה לא נעימה אולי 1 מתוך 10. אבל הטיפול עצמו לא כואב.
תלוי
שאני הולכת לרופא שיניים הרופא מדליק לי טלוויזיה ושם לי גז צחוק וזה ממש כיף
אל תשפטו שאני רואה שם בובספוג
הזריקה נוראית, הקדיחה סבירה
לא מרגישים את זה