7 תשובות
יש לך מזל
אצלי זה מוקדם
לא אני
תנחומיי אצלי זה קצת מוקדם יותר
סיימתי ב14:20
לא זוכרת מתי הגעתי נראה לי לקראת השעה 16:00
שואל השאלה:
אוףף אז רק אני חזרתי עכשיו :(
מה עשית בבית ספר עד 5 ?!
שואל השאלה:
היה לנו שיעור אנגלאיכס..