7 תשובות
לא
כנראה יש איזשהי תוכנה/חוסר באיחסון/הטלפון לא מעודכן שלוקח המון סוללה
כנראה יש איזשהי תוכנה/חוסר באיחסון/הטלפון לא מעודכן שלוקח המון סוללה
לא
שואל השאלה:
איזו תוכנה? אין חוסר האחסון והטלפון מעודכן
איזו תוכנה? אין חוסר האחסון והטלפון מעודכן
לאח שלי יש גם אייפון.. הוא אמר לי שבגלל שהמטען מטעין במהירות גבוהה זה דופק את הסוללה לאחר תקופה. בכל זאת שווה לבדוק את זה עם האחריות שיש לך.
באותו הנושא: