19 תשובות
כןכןכןכן
כי הם לא רוצים שיפתחו נגדם כת או ווטאבר בסדר שיהיו צבועים בעיה שלהם
כי לצערינו יש אנשים כאלו שחושבים שזה בסדר להגיב לסרטונים קרינג'ים וחסרי מודעות כאלו ואחרים בצורה חמודה מבלי להבין מצד אחר את הכוונות של הסרטונים האלו והשלכותם. (הדברים שהם באמת מוגזמים רצח)
כןן
נכוןן נגיד אצל אן בי בטיקטוק זה מעצבן כי מלא מגיבים לה שהיא מהממת כשהיא מוציאה שיר חדש
כןן!!!!!!
וואו
כי תמיד יש המון כאלה שיוצרים על הקרינגים אז יש אנשים שמנצלים תהזדמנות להיות מלאכים
זה צבועים בצחוק כזה זה לא באמת זה סטלבט כמו על אורן להב אומרים לו אתה רוצה להיות חבר שלי ויא כוסון וכאלה אבל מי באמת רוצה אותו?
קודם כל עדיף להיות צבוע מאשר לרדת על הבן אדם
אנונימי
i love the way it feels to be a haterr
^^ לא עדיף להיות צבוע עדיף פשוט לא להגיב כלום
"תביאו לה אוסקר" ואז זה מישהי שרוקדת ריקוד טיקטוק *אימוגי גולגולת*
אני חושבת שכדי להעלות ביטחון למי שהסרטון שלו
כי הרי בכל סרטון כזה יש הייט אז יש את האלה שגם אם זה צביעות אולי רוצים שאותו בן אדם לא יפגע
כי הרי בכל סרטון כזה יש הייט אז יש את האלה שגם אם זה צביעות אולי רוצים שאותו בן אדם לא יפגע
למה מה תעשה לי
.
.
אנונימית
אני מתהה כןןכןןכןן
כי הערה אחת קטנה יכולה לשנות מישהו לגמרי
תחשבי את נכנסת לסרטון של מישהי עם עודף משקל בטיקטוק את נכנסת ואת רואה שכולם צוחקים עליה
למה לא להגיד משהו טוב שאולי יעזור לבן אדם?
אם אין תגובות רעות או כמעט ואין אני לא כותבת
אבל לפעמים הרבה אנשים תוקפים את הבן אדם וזה יכול לעזור לו
בגלל תגובות רעות כאלה זאת עם העודף משקל תגיד אני שמנה אני צריכה לרדת במשקל דחוף ואז היא תעשה דיאטה ואולי תחלה באנורקסיה
תחשבי את נכנסת לסרטון של מישהי עם עודף משקל בטיקטוק את נכנסת ואת רואה שכולם צוחקים עליה
למה לא להגיד משהו טוב שאולי יעזור לבן אדם?
אם אין תגובות רעות או כמעט ואין אני לא כותבת
אבל לפעמים הרבה אנשים תוקפים את הבן אדם וזה יכול לעזור לו
בגלל תגובות רעות כאלה זאת עם העודף משקל תגיד אני שמנה אני צריכה לרדת במשקל דחוף ואז היא תעשה דיאטה ואולי תחלה באנורקסיה
אבל אפשר גם לא לכתוב כלום ^
לדעתי לשקר לבן אדם זה יותר נורא מלא לכתוב
לדעתי לשקר לבן אדם זה יותר נורא מלא לכתוב
^ כמו שאמרתי אני לא אראה מישהי שלא יפה בעיניי וסתם אכתוב לה את מהממת
אבל אני כן אכתוב למישהי שכולם יורדים עליה ולדעתי עדיף את השקר הלבן הזה מאשר לפגוע בבן אדם בצורה נפשית מאוד קשה
אבל אני כן אכתוב למישהי שכולם יורדים עליה ולדעתי עדיף את השקר הלבן הזה מאשר לפגוע בבן אדם בצורה נפשית מאוד קשה
באותו הנושא: