9 תשובות
אה ראיתי שאת 18
אז לא את בתת משקל..
אז לא את בתת משקל..
אני חושבת שזה משקל נמוך אבל תשאלי רופא
נראה לי לעלות קילו שניים אבל בפועל זה אחלה גם תלוי בגיל
חצי קילו תת משקל לא נורא
כן
אני גם בול ככה,48 ו1.62
ואמרו לי במרפאה שזה תקין
אני גם בול ככה,48 ו1.62
ואמרו לי במרפאה שזה תקין
כן
תלוי כמובן במבנה גוף אבל בעיקרון כן
תלוי כמובן במבנה גוף אבל בעיקרון כן
אלוהים למה מינוס^??
לא
משקל נמוך
באותו הנושא: