8 תשובות
ביסלי, במבה
כל מה ששל עילית ואוסם
במבה
איןאיןאין כמו במבה
אנונימית
מה אתם עושים מינוסים מה של עלית או אוסם לא ישראלי בואו תגידו רגע??
אני חושבת קליק
^^שמע יש חטיפים שגנבו מחו"ל
נגיד תפוצ'יפס