9 תשובות
כן כמעט כל שנה יש
אנונימי
כן
שיזהרו שאני לא אתערב
יכול להיות שלא
השנה נגמרת עוד פחות מ3 חודשים וכרגע אין מתיחות גם לא בעוטף אז
נקווה שלא יהיה כלום
השנה נגמרת עוד פחות מ3 חודשים וכרגע אין מתיחות גם לא בעוטף אז
נקווה שלא יהיה כלום
כן יהיה בטוח
אמלה חזית את העתיד
רק שזה מלחמה ולא מבצע
נו, היא שאלה אם יהיה עוד
שואל השאלה:
נראה לי חזיתי תמלחמה
נראה לי חזיתי תמלחמה
באותו הנושא: