3 תשובות
המורים משתמשים בתלמידים ככלי שלהם כדי לאיים על משרד החינוך ובסוף התלמידים מפסידים את כל מה שמגיע להם מהבחינה החברתית והלימודית וניגשים לבגרויות בלי מגן ומתכונת
זה לא הוגן שהמורים פשוט עשו את זה בלי להתייחס לעובדה שגם התלמידים הם בני אדם
זה לא הוגן שהמורים פשוט עשו את זה בלי להתייחס לעובדה שגם התלמידים הם בני אדם
כי זאת הדרך שלהם להראות התנגדות ולהפעיל לחץ
איזה עוד כוח יש להם?
איזה עוד כוח יש להם?
המורים מאיימים שאם לא יתנו להם יותר כסף הם יעצרו הכל
מקבלת ציונים עד לעצירת פעילויות כמו טיול שנתי וכולי
מקבלת ציונים עד לעצירת פעילויות כמו טיול שנתי וכולי
באותו הנושא: