6 תשובות
כנראה לא יודעת איך להגיב
שואל השאלה:
אני לא מדברת על להגיב לזכייה
אני מדברת על זה שאם תשימו לב כל מה שהיא עונה לכל דבר זה תודה תודה רבה לא הבנצי את זה
אנונימית
לדעתי יש לה איזו חרדה חברתית ובעיה חברתית שהיא מרגישה צורך לרצות את כולם לא משנה מה אומריפ לה
ולהגיד תודה רבה על כל דבר זה חלק מזה
שואל השאלה:
כן זה תת רמה ברמות שהיא זכתה
כל העונה ליקקה והתנהגה כמו מפגרת
אנונימית
שואל השאלה:
יש לה בעיה של לרצות אנשים אבל זה לא נובע מחרדה חברתית
והיא עונה תודה רבה על דברים שלא קשורים בכלל, תסתכלי בפרקים
אנונימית
אז הלקסיקון שלה מצומצם חח אין לי עוד מה להגיד בנושא