6 תשובות
יש לנו קפיטריה קטנה כזאת לא הייתי קוראת לה גדולה ויש לוקרים
לנו אין כלום ממה שאמרת
שואל השאלה:
קול נבחרות פוטבול ובייסבול וכדורסל יש?
יש לנו נבחרת אתלטיקה לאדעת אם זה נחשב
שואל השאלה:
כע
לוקרים יש אבל הם קטנים ברמות
בריונים לא חושבת כאילו יש ילדים מציקים כזה אבל לא ברמה של בריונות
קפטריה יש לנו שהיא די קטנה זה גם לא כזה קפטריה סתם מקום קטן כזה שאפשר לקנות קצת אוכל