אני מדברת עם מישו באינסט כבר משו בערך חודש וממש באלי להיפגש איתו ויש מחר את השביתה אז חשבתי להציע לו להיפגש מחר
והוא גם בערך 20 דק ממני באוטו אבל אין לו רישיון עדיין אז הוא יצטרך לנסוע באוטובוסים נראלי כמעט שעה וחברות שלי אומרות לי להגיד לו לבוא לשכונה שלנו ולא ללכת אליו וזה סבבה והן גם רוצות כזה לראות אותו וזה. וחבר של חברה שלי אמר לי שהוא יגיע לכאן נלך ברגל לת מרכזית שזה בערך 20 דק ברגל מהשכונה שלנו ואז מהמרכזית לקניון ולראות שם סרט או משו. אני ממש לחוצה דעות / טיפים?