התחברות
הרשמה
השאלות באפליקצית 'נוהג' זהות לתאוריה
או אפליקצית 'עברתי'?
11 בספטמבר 2023, 13:41
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
תאוריה
תשובה אחת
שואל השאלה:
תודה לכם איזה כיף ❤❤
אנונימית
באותו הנושא:
השאלות במבחן תיאוריה כמו השאלות באפליקצית "נוהג"?
השאלות בתיאוריה הם בדיוק אחד לאחד כמו באפליקצית נוהג?
אני לומדת תאוריה באפליקצית "נוהג". השאלות שיש שם זה אותן השאלות שיהיו לי במבחן תאוריה עצמו האמיתי???
אפליקצית "נוהג" ללימוד תיאוריה דומה ממש לשאלות שיש בתיאוריה עצמו?
תגידו רגע , מי שעשה פה תאוריה ממש בכמה חודשים האחרונים , האם השאלות הם באמת אחד לאחד כמו באפליקצית " נוהג "?
השאלות בתיאוריה זה בול כמו השאלות באפליקצייה "נוהג"?
אם אני עוברת כבר איזה 20 תיאוריות ברצף באפליקצית "נוהג" נראה לכם אני אעבור תיאוריה? לא צריך ללמוד עוד חוץ מזה נכון?
להירשם לאפליקצית נוהג זה בחינם?
איך מזהים באפליקצית me מספר לא מזוהה שהתקשר אליי ?
איך האפליקצית למידה לתאוריה של "נוהג"?
אני באפליקצית המוח והשאלה השניה היא 3.14 מה זה אומר?