8 תשובות
אם זה ממש נראה מסוכן תלך לרופא אבל בלי קשר זה ירגיש פיספוס בלי להגיד שיש לך מחזור
זה אולי הרפס
אנונימית
רופא
אנונימית
אולי זה פשוט חצ'קון רגיל אבל אף אחד פה חא רופא אז אם אתה דואג לך לרופא
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני אמור להסביר את זה לאמא? בחיים לא דיברתי איתה על דברים כאלו והיא גם בלי קשר חושבת שאני תמים בן 10 שלא יודע מה זה מחזור
גם אני חולה בקורונה כמה ימים
אנונימי
אם זה קורונה אני ממש מודאג אבל פשוט תגיד לה מה קורה בלי המחזור
תגיד לה שיורד לך דם