75 תשובות
ציפורניים , איפור , בושם של נשים, לקנות בגדים שהם נשיים
מה שמרגיש לך נכון, מה שאת/ה אוהב/ת. הרי לא כל הנשים מתלבשות אותו הדבר, אז את/ה צריך/ה לבחור לפי הטעם הייחודי שלך. אם את/ה מרגיש/ה ומחשיב/ה את עצמך אישה אז את אישה, כל השאר זה כבר תלוי במה שאת/ה אוהב/ת.
וואי אתם ממש לא עוזרים (לא כולם)

פשוט תלבש חולצות בטן,תתאפר
תתנהג כמו שאתה , אל תשנה את האישיות
אולי תנסה לעשות קול גבוה יותר ולנסות להתרגל
בלבוש? נגיד ג'ינסים וחולצות בטן או חולצות רגילות עם ציורים
בשיער תאריך שיער ותעשה קוקו או משהו
בגוף אם אתה רוצה יש דבר כזה פדים לחזיות שאתה שם חזיה ושם בה פדים
בהצלחה לך
סליחה שפניתי בלשון זכר זה פשוט יותר קל לי
קודם כל מה הרצון שלך מבחינת פנייה לשון זכר/או כוונה לשינוי מין אז העדפה של לשון נקבה?
שואל השאלה:
אני מזדהה כבת
בבקשה תפנו עליי כבת
אנונימית
אני ממליצה לך לפני זה לדבר עם ההורים שלך אם עדיין לא יצא לך
אין סיבה שתעשי את זנ מאחורי גבם, אם את רוצה להיות אישה תשתפי אותם בנושא.. (אם הם תומכים כמובן, תבררי)
ולשאלה - אני חושבתשזה יותר עיניין פנימי, אם את מרגישה אישה אז את אישה, אין לך יותר מידי מה להןכיח. את יכולה לעשות לק, ללבוש בגדים "נשיים יותר" אבל כל הדברים האלה הם לו דווקא מגדירים אישה. את יכולה לדבר בלשון נקבה אם את רוצה, זה די הכיוון..
סליחה
פשוט כתוב באנונימי אז לא ממש ידעתי
yabok
מי ביקש את דעתך
יש אנשים שהם טרנסגנדרים זה שאת לא בעד זה או תומכת זה לא אומר שזה לא קיים
וכשאנשים שואלים איך לפנות זה כדי שנדע אם אותו אדם מתכוון מבחינה של שינוי מין או שפשוט הוא רוצה להראות חיצונית אישה
ואם אותו בחור (או בחורה) מצכנן לשינוי מין אני אכבד את זה ואשאל איזו חשון פניה יש העדפה כדי שאעזור
^^הסיבה ששורף לי להתחשב ברצונות שלו, היא שהסלט הזה שאנחנו יוצרים מזהויות גורם לטשטוש מושג האמת. היום כבר אין דבר כזה אמת, הכל מותר והכל לגיטימי. אני מתנגדת לזה, בסוף אותו טרלול פרוגרסיבי גורם לכך שהמושג אמת לא יהיה קיים יותר. לצורך העניין קשה לי ממש על זה שהתחילו עכשיו בטפסים לכתוב הורה 1 והורה 2 במקום אבא ואמא^^
אוקי שואלת השאלה
קיבלתי את בקשתך
לא יודע בת כמה את ואני לא בעצמי טרנס כדי באמת להגיע לסוף דעתך אבל מאנשים באתר שהכרתי הרבה היו בהתחלה משנים את מראם החיצוני
את יכולה להתחיל להאריך שיער ללבוש בגדים שהם תואמים את הבחירה שלך )כמובן שאם את עוד בארון ממשפחה וחברים את יכולה ללבוש בגדים כאלה שאת יכולה להסתדר איתם והם לא יחשפו אותל כי לצאת כטרהסית זה משהו מאוד קשה ולא הרבה מקבלים וצריך אומץ את יכולה לדבר עם חברים קרובים שלך שאת יכולה לסמוך עליהם ולבקש מהם לפנות אלייך כמו שאת מעוניינת ופשוט לעשות הכל בצורה שתרגישי בנוח עד שתהיי בגיל 18 -20 ותצאי מהארון ותתחיחע לעבוד על הורמונים ודברים שאת רוצה לעשות כדי להיות שלמה עם הגוף שלך
לגמרי איך שאת/ה מרגיש/ה! בעיקרון את/ה יכול/ה לעשות הגדלת חזה או להשתמש באיפור לגדל שיער ארוך ללבוש בגדים "נשיים יותר" למרות שלדעתי אין כזה דבר גם בן יכול ללבוש שמלה ופשוט היום זה נתפס כמשהו לא שגרתי
אל תקשיב/י לכל מי שאומר לך דברים דוחים ויורד עליך! תהיה/תהיי מה שבא לך וזה זכותך!!!
^^אבל תקשיבי הכון היא נולדה גבר אבל איך אמרת לקרור לילד בשמו? אז הנה היא טרנסית היא נולדה גבר אבל היא מרגישה אישה
אולי קיבלתי את דעתך על הטרנסים לא נכון אבל עדיין תנסי חכבד תפני אליה כאישה כי זו התוצאה שהיא מכוונת אליה להיות אישה
נכון.. לא מלידה ולא טבעי אבל לפחות ברמה שהיא תרגיש כמו שהיא רצתה להיות
ושואלת השאלה אם את רוצה עוד עצות בכמה שאוכל לעזור יכולה לפנות חיימשלי
אני גם חלק מהקהילה אומנם בצורה יותר מינית אבל עדיין מכיר את התחושה
מה אכפת לך? אם אנשים היו נהנים ממשהו שלא היה משפיע עלי בשום צורה, וגורם להם להפסיק לרצות להרוג את עצמם, לא הייתי יוצא נגד זה
א. אני בן
ב. מה זה קשור
זה היא נוחדה גבר לא אומר שזה מה שהיא בתוך תוכה
זה שאת לא מבינה את זה ולא יכולה להכיל את זה
זו בעיה שלך
אבל זה קיים מה הבעיה לכבד את המגדר של אותו אדם זה כזה קשה?
בשבילך?^
אז את אישה טרנסית?
נתחיל מלשנות את המגדר שלך בסטיפס
ואז פשוט תבררי מה חושבים על זה בסביבה שלך ואם בטוח לך להגיד לפני גיל 18
עריכה: חח, חזק, אהבתי, scorpii^
אני מכבדת אותו מאוד, ואני מבינה שהוא מרגיש אישה, בחיים לא אמרתי שאני לא יכולה להכיל את זה. הבעיה שלי היא, שהתחיל בתקופה האחרונה איזה טרלול פרוגרסיבי, שקורא לטשטוש עמוק של אמת ושל זהויות, ויש לזה השפעה ישירה על המציאות. מרגיש לי שקשה לכם להכיל דעות מורכבות טיפה ולכן אתם ישר יוצאים עליי וקוראים לי הומופובית, למרות שכנראה אני פחות הומופובית מכם.
ואני לא אכבד את הרצונות שלו אם לדעתי זה גורם לפגיעה מהותית בחברה שלנו
אני מעדיפה לחדול את הדיון הזה כאן כדי ששואל השאלה לא יפגע חלילה. אם יש פה כאלה שמעוניינים להמשיך איתי את הדיון בפרטי מוזמנים באהבה
את לא יכולה להיות פחות הומופובית ממני חחח
אני גיי אני כן יש דברים בקהילה שאני מתקשה להבין אבל מנסה לכבד ולהכיל כדי לא לפגוע באף אדם


אבל יפה שאת מעדיפה להגן על החברה מ"התופעה " שפתחת לעצמל בראש מאשר לאשכרה בן אדם בדיוק כמוך שפשוט מזדהה כאישה
תתחבר לבנות. אני מטוח שהן ילמדוע אותך
אני לא בטוחה שאני כל כך יכולה לעזור אבל מה שמרגיש לך נכון
אני יודעת שזה נשמע דיי מעצבן אבל לא נראה לי שיש דרך אחת
כל התשובות נכונות
(_)
קודם כל מציעה לדבר על זה עם המשפחה
האמת שפשוט תתחילי לחשוב על עצמך כאישה, את יכולה אולי להתלבש עם סממנים יותר נשיים כדי להרגיש יותר בטוחה בעצמך וגם שהסביבה תקבל את זה יותר בקלות אבל בסוף מה שאת רוצה ומרגישה איתו בנוח
אז ככה
קודם כל שימי פס על כל האנשים ששופטים אותך בגלל זה ורושמים לך את התשובות הלא קשורות
לשאלה : את צריכה להבין איזה בגדים של בנות את אוהבת לכי לשופינג ותחפשי לעצמך את כל הבגדים שאת רוצה תתאפרי תאריכי שיער
ובהצלחה :)
@yabok
כן, זה מה שממש מקשה עלייך בחיים, זה שטפסים עכשיו יוכלו להתייחס גם לזוגות להטבים? זו הבעיה הגדולה שלך בחיים?
^לא זו הבעיה, זה מגלם תופעה הרבה יותר רחבה. ושוב, אני מעדיפה לחדול את הדיון הזה כאן כדי לא לפגוע בשואל השאלה, מומזנים להמשיך להתדיין בפרטי^
תתחיל כזה לאט לאט ולא ישר, קודם תתחיל להתאפר להשים מסקרה סומק וזה.. אם אתה תראה שאתה אוהב להיות אישה אז תתחיל בלהתלבש בלבוש נשי, ומשם אתה כבר יכול להחליט לגבי ציפורניים וכולי
אנונימית
אוקיי רשימה של דברים לעזור להרגיש ולהראות יותר פמינן
1) תכשיטים חורים באוזניים בשני הצדדים ואפילו יותר טוב יותר מאחד
ועם א סימטריה (למשל שלושה בצד אחד ושניים באחר) מבורך
תכשיטים שהם דליקט
עדינים ומידלדלים
הרבה שרשראות
2) בגדים- אפשר לגזור חולצות בצווארון ואז זה יפול על הכתף ויהיה מגניבי כזה ומתחת לזה ללבוש חזיה/גוזיה רק כדי שיראו את הסטראפ גם אם זה ריק, (זה אלול להרגיש רע אז אפשר למלא את זה בחומר כלשהו בגדים או משהו בזה אני לא הכי מבינה)
תמיד לחפש בגדים שמדגישים דברים שמרגישים טוב, וכדי ליצור מראה נשי להדגיש את המותן ואת הצורה העגולה והעדינה. זאת אומרת להשתמש בחצאיות פופיות ואפילו עם פטי קוט (חצאית פופית למתחת חצאית יפה ולא פופית) יחד עם דברים עם structure כמו מחוך ודברים עם bonening או אשליה של צורה כזה
ותמיד לוודא שהצורות משתלבות שלא יהיה באגי על באגי על באגי כי זה יוצר הרגשה של חוסר צורה והחבאה
אז כזה עם הטופ בגי אז אולי אפשר חצאית צמודה
או משהו
3. איפור- זה ממש קשה לא להרגיש מגוכך עם איפור בהתחלה, אני ממש מבינה את זה, אבל פוש though זה יהיה ממש שווה את זה, תשתדלו לקבל משוב כנה ממשהו
אני ממליצה להתחיל מסומק ואיילינר
לדעתי הדברים הכי קלים והכי חשובים
ואחר כך קונטור (ממש יכול לעזור לעשות אשליות שונות במראה של הפנים)
איילינר- לעבוד עם הצורה של העין
למעלה חד יותר ויותר פטייני
למטה יותר עדין
לעשות אותו דק!!! לפחות בהתחלה
עם סומק לא להגזים ולנסות לשים אותו הצורה מעגלית על הלחיים לא בצורה שמדגישה את הציק בונס אלה מעגלת ומרככת את המראה של הפנים
וקונטור- ממש יכול לעזור אבל קצת יותר קשה לדעתי תחפשו באינטרנט layout למראה צעיר ועדין
או מעוגל דברים כאלה
ללמוד מהאינטרנט לגבי silhouettes בבגדים
ואשליות פנים באיפור
וספציפית באיילינר על puppy איילינר וsiren eye וכל הטרנדי שיט מטיקטוק
שיער: סרט לראש יכול להיות טאץ' נחמד עם יש לך שיער קצר ואתם רוצים אפקט נשי יותר
וגם סיכות וקוקיות
תנסו לעשות framing לפנים שלכם עם השיער שלכם כדי אולי להסתיר דברים שאתם חסרי בטחון לגביהם וכדי ליצור הרגשה אולי טיפה ילדותית יותר אבל גם נשית
אני יודעת שזה הרבה אבל קחי את הזמן, את נראת מצויין וכולן מתחילות מאיפשהו. אני פה לכל דבר. much love




ולכל ההומופובים והטרנספובים למינהם, אף אחד לא שאל לדעתכם, בסטיפס יש שאלה, ואתם נותנים תשובה, לא עניתם על זה? אז למה? זאת לא המטרה של האתר, וכל מה שיוצא זה שאנשים נפגעים ממכם ואת זה שירדו לכם נקודות אמינות.
שיהיה לכם יום נהדר :)

peace and love❤
^^^איזו תופעה, זה מגלם את הקבלה של החברה לעובדה שגם ללהטבים יש ילדים וזה דבר נהדר
אני לא מוצאת את הבעיה פה
היי:)
תקשיב/י, את/ה צריךה ללבוש מה שתרצה/י, מה שתרגיש/י לנכון.
זה כמו שלא כל הבנות מורחות לק, או שמות חולצות בטן :)
תתחיל/י לעשות מה שמושך אותך.
לדוגמא נדלק/ת או את/ה סתם רוצה לנסות להיות עם לק בציפורניים, תנסה/י, לא אהבת ? אז את/ה פשוט לא אוהב/ת זה, וזה בסדר. את/ה כן אהבת ? מדהים, מצאת משהו שאת/ה אוהב/ת על עצמך!
כנ"ל ככה על הכל! מה שתרגיש/י עם זה נכון וטוב!
שיערות, לק, בגדים, תכשיטים או דברים יותר מתקדמים אם את/ה בטוח/ה בזה... :)
בקיצור תנסה/י עד שתבין מה את/ה אוהב/ת :)

מוזמן/ת בשמחה רבה לפנות אליי בפרטי אשמח לעבור את זה איתך, או פשוט לתת לך מקום לדבר להתייעץ ולהיות את/ה!! 3>
אנשים איבדו את זה
ולשאלתך פשוט תהיה עם בנות
אני ההפך אני גבר טרנס אני יכול לעזור לך
את יכולה לגדל שיער, להתאפר, להתלבש כמו בת, לעגל ריסים. והכי חשוב שתשדיר את זה :)
חחח איך כולם פה הגיעו לזה שלהיות אישה זה לשים איפור ולהיות עם לק ושיער ארוך?
אנשים פה מנסים לצאת ליברלים אבל לא מבינים שאלו לא דברים שמגדירים אישה, עובדה שגם גבר יכול לעשות את זה.
גם גבר וגם אישה יכולים לשחק כדורגל, לשים איפור ולק, להיות עם שיער קצר/ארוך, גם גבר וגם אישה יכולים בעצם לעשות מה שבא להם בלי שיגדירו את זה כנשי או כגברי.
כולכם פה בסך הכל מנרמלים סטריוטיפים ולא מבינים שההבדל בין גבר לאישה לא כזה גדול.
אם גבר רוצה להיות עם איפור ולק הוא לא חייב להפוך לטרנסית כדי לעשות את זה, וככה גם הפוך.
החברה מגדילה את הפערים בין גברים לנשים באופן לא נורמלי, אבל זה ממש לא ככה במציאות.
אנונימית
הרצון הזה לא יכול להתממש באמת
^^אני יכול לדאוג לך אנשים כמוך מבקשים את זה הרבה
ריסים, ציפורניים, איפור, בגדים של בנות אבל לא חצאיות מיני וכל החרטא הזה
^עוד הפעם, זה לא מה שמגדיר אישה.
תפסיקו לחשוב שכל הדברים האלו שייכים רק לנשים.
אנונימית
בסדר שישנה את הזה שלו למטה ויגדיל את החזה
הוא שאל "איך להתנהג ומה ללבוש" לא "איזה ניתוחים לעשות" אז אתה לא בדיוק עוזר.
אנונימית
אבל הוא לא אמר שהוא טרנס אז מה אתם מוצאים אותו טרנסגנדר
אנונימית
בסדר אם הוא שאל איך להתלבש אז כבר עזרתי ואם הוא רוצה להתנהג כמו אישה אז שיהיה כזה סיסי
לך לחדכ תהיה גבר
.
אנונימית
אנונימית היא ציינה לפנות אליה בלשון נקבה ההנחה היא שהרצון שלה לשנות את מגדרה לנקבה

ולגבי עניין השיוך דברים שמוגדרים נשים והם רק לנשים אז לא
פשוט הדברים שהציעו פה זה דברים שמאפיינים אישה טיפוסית תמיד יש חריגות מסוימ ת לכאן ולכאן אישה יכולה להיות גם עם שיער קצר
בסופו של יום היא תחליט איך תאפיין את המראה החיצוני שלה
שחער קצר ארוך עם איפור בלי איפור
כל עוד היא תהיה שלמה עם עצמה ותרגיש אישה זה חשוב
הוא/היא ביקש/ה לא לשפוט אז למה אתם עושים דווקא ושופטים? שואל/ת השאלה אל תתייחס/י לאנשים ששופטים, שים/י פס על כל מי ששופט אותך

לשאלתך - ציפורנים, ריסים, איפור, לבוש נשי (שמלות גופיות וכו'), להאריך שיער או פאה (לבחירתך), אקססוריז וכאלה וכו'
בהצלחה, מקווה שעזרתי :)
עדיין לא פורים יש זמן
^להפתיע אותך?
אני חילוני-מסורתי מאמין
שיאוו איזה שוק גיי מאמין? איזו הפתעה
אבל איך תטפל בפנים? יש לך ככל־הנראה פנים גבריות נראלי תצטרך הזרקות.
תפסיקו לעשות הכללה או להיות כאלה מקובעים
^בגיל מסוים אפשר לקחת הורמונים
זה כמוהן לא משנה את כל המבנה אבל זה לפעמים עוזר ומשנה טיפה בנוסף היא גם משנה תמראה החיצוני שלנ שיתאים בשבילה
^^^^^ ממש לא אל תכליל, תהיה מופתע אבל אני מסורתית ועושה קידוש והבדלה ושומרת כשרות די את רוב הדברים האלה... די להכליל
התכוונתי לקוברה טייט
כן אני מקבל תעובדה
כי אני תומך בקהילה הגאה מעבר לכל שאני חלק ממנה
אבל עדין זה לא מונע ממני או גורם לי לשכוח את אמונתי הדתית יהודית גם לזה יש חלק ומקום אצלי
^כן ברור, אלוהים ברא אותנו והוא יאהב אותנו לא משנה מה:) אני חושבת שהוא היה פחות מעדיף שתשנאו אחד את השני ככה
לא מבינה למה תגובות של שמלות לק ואיפור מקבלות פלוסים. זו בושה שאתם עדיין מאמינים שכל אישה ככה מתלבשת ומתנהגת וזה מהש מגדיר מישהי כנשית.
אנונימית
^ מה שמגדיר מישהי כאישה זה זה שהיא מזדהה בתור אישה, כל השאר זה אפצוינלי
לאנונימית
^^^ שמחה לשמוע, אם אתה חושב שזה נגד הדת או האמונה שלך זה בסדר לא לתמוך במשהו, העיקר לא להפיץ שנאה
מי דיבר אלייך קינמון? מה הקשר?
דיברתי לאלו שרושמים שבשביל "להרגיש אישה" צריך לשים לק, איפור, שמלות, בגדים חשופים וחצאיות קצרצרות.
אנונימית
קוברה תקשיב
טרנסים לא מפגרים זה שהם מרגישים שהם נשים ובטוחים בזה הם לא ימציאו דברים
כאילו ירדו לי המיים או יש לי מחזור
הם רק רוצים להיות מי שהם הם נולדו בגוך שלא מתאים להם וזה לא מרגיש להם נכון

מבין אותך שהבחינה הדתית מרגידה לך סותרת אבל אנחנו בעולם מתקדם מתוקן יותר ודרך ארץ חשובה יותר מהתורה
ועלינו לקבל תשונה מאיתנו
וקוברה כמו שקינמון אמרה
הכל בסדר אתה לא חייב לתמוך כי אני מבין שהדת חשובה לך ואתה מתקשה לקבל
אבל לא לתמוך זה לא אומר להסית או להיות ממש נגד כמובן לא אומר שאתה כזה רק מציין
תקשיב בוא אני אסביר לך בקצרה
אדם שהוא טרנס.ית הוא אדם שנולדבמין מסויים ולאט לאורל השנים מרגיש שהוא אחר
נכון.. הם לא חוו מה זה להיות גבר/אישה
ואתה יכול להגיד הנון סיבות ותירוצים שזה לא אפשרי
אבל אתה יודע מה הבעיה
אתה לא במצב שלהם אתה לא יודע איך זה להרגיש
זה כמו שתגיד איך גבר יכול לאהוב גבר
אני יכול לענות לך על השאלה אבל נגיד תיאורטית כמוהן אתה יכול להגיד שזה לא הגיוני ולא אפשרי כי אתה לא הרגשת את זה


כל מה שמכיל מין ביולוגי כמובן לא אפשרי אצל טרנסים אבל זה לא אומר שזה לא מדהו שמתקיים
אנשים אשכרה עוברים תהליכים מ0 ל100 כדי להראות לפחות שלמים עם מה שיצא כי אם זה לא ביולוגי אז לפחות ברמה מקסימלית בשבילם להרגיש 100 עצמם
תאמין לי שאם זה היה המצאה או הכחשה אומכל דבר שעולה לך לראש שמבטל את הדבר הזה אף אחד לא היה מוציא שקל ו"הורס את הגוף" שלו.ה בניתוחים והורמונים בשביל סתם
כי בוא..
אישה טרנסית מוותרת על היכולת להוציא זרע ולהביא ילדים טבעי
וגם גבר טרנס באותה סוגייה
כמובן יש חריגות אבל את הכוונה אני מקווה שהבנת
ולהצמיח את השיער
אבל מה אתם מוצאים אותו הוא לא אמר שהוא טרנס אז תפסיקו
אנונימית
cobra tate

אני לא אתאיסטית, ויש פה עוד הרבה דתיים ומאמינים.

זה שמישהו מאמין באלוהים לא אומר שהוא צריך להתנגד ולא לקבל ולשנוא אנשים בלי סיבה, אם כבר זה אמור להיות ההפך, לא? שמי שמאמין באלוהים הוא זה שאמור לקבל ולאהוב את כולם.
תיאו פשוט מבוסס/ת מדי
פסיכולוג אחי פסיכולוג
^ואם הייתה לו אפשרות הוא היה בוחר להצמיח רגליים
בושם לנשים
איפור
פאה בעיקר
שמלות גינסים צמודים חולצות בטן
גופיות טופים
עגילים
אווה אווה איזו שאלה מעניינת אני יענה ברצף שאלות שהתשובות עליהם זו התשובה שלי
מה את חושבת שאישה צריך לילבוש ? איך אישה צריך לדבר ? איך היא צריך להראות? על מה אישה צריך לחשוב ? ובמה אישה צריך לעבוד ? .
התשובה שלי זה בדיוק כמו גבר ובדיוק כמו כל אחד או אחת אחר/ת זה שאת/ה גבר או אישה זה לא מגביל אותך בכלום אבל זו התשובה שלי מה שלך ?
cobra tate

איך זה התנגדות לחוקי הטבע אם זה מוכח כמולד?

ומכיוון שאתה כנראה לא תאמין לי, הנה מחקרים (אמינים מארגונים מדעיים, לא שטויות שכתוב באתר חדשות רנדומלי) שזהות מגדרית היא דבר מולד:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19341803/

https://www.google.com/amp/s/davidson.weizmann.ac.il/online/%25d7%259e%25d7%2593%25d7%25a2-%25d7%2591%25d7%259e%25d7%2591%25d7%2598-%25d7%25a2%25d7%259c/%25d7%25a1%25d7%259c%25d7%2599%25d7%2597%25d7%2594-%25d7%2598%25d7%25a2%25d7%2595%25d7%25aa-%25d7%2591%25d7%259e%25d7%2592%25d7%2593%25d7%25a8%3famp

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/pmc7139786/

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/s0149763415002432
אני לא יודע למה אני אפילו מנסה להתווכח עם מישהו שיש לו תמונה של אנדרו טייט בפרופיל, אבל נזרום

שירותי נשים וספורט זה גם ככה בניגוד לחוקי הטבע, אם אתה רוצה לחיות כמו בטבע, במקום ספורט תלך לצוד נמר ותלך לשירותים בתוך שיח

האנושות התקדמה, וגם הכללים החברתיים שלה מתקדמים, ואם זה אומר שירותים ללא מגדר (בנוסף לשירותים הרגילים), או נשים טרנסיות בקבוצות ספורט של נשים, אני לא מבין מה הבעיה בזה? ואני בספק שבאמת אכפת לך מספורט נשים

במחינתי ספורט בכלל לא צריך להיות מופרד אבל זה כבר עניין אחר
@cobra tate אתה מבדיל בין מין ומגדר?