10 תשובות
זה לא יהיה מוזר
בתאבון!!
בתאבון!!
לא זה לא יהיה מוגזם
שואל השאלה:
בטוח???
בטוח???
אנונימית
להפך תאכלי
ממתקים זה לא אוכל!
בתאבון
ממתקים זה לא אוכל!
בתאבון
תאכלי אבל מומלץ פחות פחמימות ריקות, לאזני את זה עם איזה סלט או משהו אחר כך.
מותר מדי פעם להגזים אבל רק מדי פעם.
מותר מדי פעם להגזים אבל רק מדי פעם.
תאכלי
שואל השאלה:
אני מזמינה, תודה❤
אני מזמינה, תודה❤
אנונימית
תאכלי למה לא ובתאבון
בתאבון תאכליי
שואל השאלה:
אנשים עליתי בסך הכל גרם אחד!!!!!!! תודהה
אנשים עליתי בסך הכל גרם אחד!!!!!!! תודהה
אנונימית
באותו הנושא: