6 תשובות
שואל השאלה:
כי אני אכלתי המון וזה
כי אני אכלתי המון וזה
תאכלי
יש טריק בשביל לא להיות רעבים אחרי האוכל, את פשוט אוכלת חצי שעה לפני הארוחה תפוח או פרי אחר
אנונימית
על מה את מרגישה רע
אם את רעבה תאכלי עוד
אם את רעבה תאכלי
באותו הנושא: