9 תשובות
לא חרא על כימיה
כן, כימיה זה חשוב
מגמה לא תעזור לך להתקבל לעבודה אלא רק בגרות טובה שתכניס אותך לאוניברסיטה.
כן זה מעלה.. זה מראה על יותר איכות
וכן 5 יחל כימיה נותו בונוס של 25 נקודות אם אני לא טועה
אם את יכולה לשלב מחשבים וכימיה אז תעדי את זה בעתיד זה ישתלם לך
^^בדיוק
ממש לא לא כימיה..
לא קשור
לעשות בגרות טובה.
תלכי למגמה טובה שתגיעי בה לציון הכי טוב
לא כימיה לא ביולוגיה לא פסיכולוגיה לא ערבית אולי ביוטכנולוגיה ומדעי המחשב אבל בלי שום קשר זה תלוי בדרך שלך ומה אתה מכוון להיות.
גם תואר ראשון לא יעזור.. תואר שני קצת יותר טוב אבל זה מאוד קשה להתקבל לעבודות במדינה הקקה הזאת