8 תשובות
עכשיו,מספיק אני בדיכאון אז להיות בדיכאון ולהסתכל על התקרה
עכשיו
30 שנה, מעניין אותי לראות את שנות ה90
וואלה הייתי רוצה לחיוץ בשנות התשעים
אם הייתי נולדת שם מראש הייתי מתרגלץ לתקופה הזאת והיא נראית לי ממש מגניבה
לפני 30 שנה
עכשיו מה הייתי עושה בלי טלפון?