5 תשובות
לעשות מועד ב
להשקיע זמן ולהשתפר
להשקיע ומשם רק לעלות.
אם יש קושי - ללכת למורה פרטי.
לא לוותר!
בהצלחה!
אם יש קושי - ללכת למורה פרטי.
לא לוותר!
בהצלחה!
תלמדי למבחנים הבאים כמה זמן שצריך עד שתהיי בטוחה מספיק בידע שלך ביחס לחומר ותראי שכשאת עושה תרגולים את מצליחה בקלות יחסית מבלי לבדוק תשובות או לשאול אנשים
גם אני נכשלתי במבחן הראשון ב4 יחל ובסוף במבחן האחרון קבלתי 87. זה עניין של השקעה רצון והתמדה
באותו הנושא: