4 תשובות
מגלחים עם סכין תפנים ומחרטטים שזה בסדר
הסרת תאי עור מתים ושיערות פלומתיות על ידי סכין יעודית וטכניקה מיוחדת.
זה עוזר להחדיר את המוצרי טיפוח אחרי זה בצורה טובה יותר, העור חלק, זוהר ונעים יותר, בין היתר גורם לאיפור לשבת טוב יותר על הפנים.

לא מיועד לבנות עם חוסר איזון הורמונלי שמתבטא בעיקר בשיעור יתר (למשל שחלות פוליציסטיות)
זה גילוח הפנים אבל בדרך יותר בריאה לעור
גילוח הפנים