6 תשובות
כן
אחי הגדול פוסט טראומטי ואני ממש מכיר את זה מקרוב זה לא קל בכל אבל ברגע שבן אדם מודע למצב שלא ומוכן לצאת לטיפול לשקם את עצמו הייתי יוצא אבל עם הבן אדם לא מוכן לקבל עזרה ולא רוצה לטפל בעצמו "יעני היא בסדר" כנראה שלא הייתי יוצא
(אחי למזלי מטפל בעצמו ובשיקום עדיין יש לא פלשבקים בעיקר כשיש רעש נורא חזק הוא נכנס לפניקה אבל בת הזוגתו יודע להכיל ומבינה את המצב באמת בחורה מקסימה)
(אחי למזלי מטפל בעצמו ובשיקום עדיין יש לא פלשבקים בעיקר כשיש רעש נורא חזק הוא נכנס לפניקה אבל בת הזוגתו יודע להכיל ומבינה את המצב באמת בחורה מקסימה)
כן
כן
באותו הנושא: