7 תשובות
הגיוני אבל אם אתם לא מחויבים אחד לשני אין מה לעשות עם זה כ"כ.
תפתחי את הרגשות שלך מולו, את המחוייבות שאת רוצה שתהיה קיימת בניכם.
כן וואי זה קרה לי
תדברי גם את עם בנים
אני נשארתי "נאמנה" לו אבל לא היינו בכלל ביחד והוא הלך עם בנות והיה איתי במקביל
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לבקש את זה, למה זה לא ברור מאליו? מהצד שלי אני לא בקשר עם אף אחד חוץ ממנו
אנונימית
^^^למה? כי שוב זה לא רשמי ולא נשמע שהגדרתם אז מצידו הוא לא מחוייב אלייך.
פשוט תשתפי אותו ברגשותייך, אל תחשבי על זה שאת "מבקשת" את משתפת.
כל עוד לא סגרתם בניכם שיש מחוייבות ואתם יוצאים הקשר בינך לבינו גם אם הוא נמשך כמה שבועות לא מחייב..
סליחה שביאסתי
כביכול בגלל שהייתם בקטע זה לא קשר עם מחוייבות, אלא אם כן סגרתם בינכם שזה כן.
אני מאד מבינה את התסכול וגם אני כשאני מעוניינת במישהו ואני רואה פוטנציאל אני לא מדברת עם עוד גברים במקביל. אני אישית לא הייתי ממשיכה לדבר איתו, כי אם הוא דיבר עם בנות אחרות חוץ ממך זה כבר לא טוב
באותו הנושא: