6 תשובות
אולי להשאיר כסף בצד לפתוח חשבון חיסכון או משהו
פעם בחודש שימי לעצמך רק 10 אחוזים מהכסף ותגבילי את עצמך רק לדברים ממש דחופים תבזבזי
תוותרי על חלק מהדברים שאת מבזבזת עליהם והם מוציאים ממך הרבה כסף ותכסחי מזה לניתוח
לקבוע לעצמך סכום קבוע לבזבוזים בחודש
לא להזמין סתם דברים שאת לא צריכה
לא לצאת כל הזמן למסעדות/ להזמין אוכל
תעשי הכל במידה
שימי לעצמך בצד סכום מסויים כל פעם שאת מקבלת כסף ואז זה יצטבר לסכום גדול במשך הזמן.
תשימי לפחות 50% כל חודש בצד(תחסכי אותו), ותוך כמה חודשים את כבר ביעד שלך..
לא מסובך.. פשוט להגביל את עצמך..
בהצלחה!