5 תשובות
אני התחלתי להשתמש במוצרים של ארגניה ומאוד מרוצה
האמת שdove אחלה, בסיסיים אבל אחלה.
וחוץ מזה יש שתיים ממש טובים אבל אני לא זוכרת איך קוראים לחברות - מה שכן, בכללי המוצרים שקונים בחנויות טענות כאלה מאוד טובים. לא סתם בקטע פלצני, זה באמת טוב לשיער כי אין סיליקון ודברים כאלה.
של סטייל הם אחלה
כל הסדרה של אלביב הסגול