5 תשובות
אני התחלתי להשתמש במוצרים של ארגניה ומאוד מרוצה
האמת שdove אחלה, בסיסיים אבל אחלה.
וחוץ מזה יש שתיים ממש טובים אבל אני לא זוכרת איך קוראים לחברות - מה שכן, בכללי המוצרים שקונים בחנויות טענות כאלה מאוד טובים. לא סתם בקטע פלצני, זה באמת טוב לשיער כי אין סיליקון ודברים כאלה.
וחוץ מזה יש שתיים ממש טובים אבל אני לא זוכרת איך קוראים לחברות - מה שכן, בכללי המוצרים שקונים בחנויות טענות כאלה מאוד טובים. לא סתם בקטע פלצני, זה באמת טוב לשיער כי אין סיליקון ודברים כאלה.
של פנטן
של סטייל הם אחלה
כל הסדרה של אלביב הסגול