קיבלתי במשכורת 30 שקל פחות יכול להיות שהורידו לי על חוסר בקופה?
עבדתי 148 שעות במינימום שזה יוצא 4528 וקיבלתי רק 4500 במשכורת בדיוק וגם הייתי אמורה לקבל קצת יותר כי יש 125% על כמה שעות שעבדתי בהם . איזה 60 יותר על שעה של משמרת לילה .
קיצור יש איזה 100 שקל פחות ובדיוק היה לי חוסר של 50 שקל בקופה יכול להיןת שהורידו לי מהחוסר הזה?