5 תשובות
שואל השאלה:
למה מחמיר? מה זה לא יעבוד
למה מחמיר? מה זה לא יעבוד
אנונימית
כל יום
זה לא רק בנות וכולם עושים את זה.
וזה לא בהכרח דבר רע. ככה את מתגברת, עוברת הלאה, מנסה דברים חדשים.
בסוף שוכחים.
וזה לא בהכרח דבר רע. ככה את מתגברת, עוברת הלאה, מנסה דברים חדשים.
בסוף שוכחים.
שואל השאלה:
הבעיה שאני חודש לא שוכחת
הבעיה שאני חודש לא שוכחת
אנונימית
כן אבל עם כמה אני אוהבת לשחק בהם
באותו הנושא: