7 תשובות
תשבי תרגעי, תשתי מים ואפילו כוס קפה.
את לא חייבת להקיא בכוח, אפשר גם לחכות שההרגשה תחלוף ואם תקיאי פתאום זה פלוס פלוס
את לא חייבת להקיא בכוח, אפשר גם לחכות שההרגשה תחלוף ואם תקיאי פתאום זה פלוס פלוס
איך זה בחמות בלי נעצים ותגובה אחת
שתי מים, תאכלי משהו כדי שיהיה לזה על מה להתבסס והאלכוהול יתפוגג לאט לאט
ולכי לישון
זה עוזר
ולכי לישון
זה עוזר
תשתי מלא מים
אומרים שבירה עוזרת להוריד האנגאובר אבל לא מנסיון
בגדול מים ולאכול
בגדול מים ולאכול
לא להקיא
תשתי הרבה מים, וזה יצא לאט לאט בשתן, ותלכי לנוח
תשתי הרבה מים, וזה יצא לאט לאט בשתן, ותלכי לנוח
שוט סויה והכל בחוץ