8 תשובות
כן זה מוזר ברמות פויה
זה ממש לא מוזר
וזה בסדר גמור
כן זב סבבה
כאילו מה כבר אכפת להם
לא אבל זה בן אדם שאני לא מסתדרת איתו אני אחשוב שזה מוזר
זה בסדר גמור
לא זה בסדר אבל אני לא יודעת אם יתפתח מזה משהו
עדיף כאילו.. לדבר פנים אל פנים
כן
29