3 תשובות
תתחברי דרך גוגל
שואל השאלה:
אי אפשר ליצור תאפליקצייה דרך גוגל
ואני רוצה תאפליקצייה הכי נוח
אי אפשר ליצור תאפליקצייה דרך גוגל
ואני רוצה תאפליקצייה הכי נוח
לא ידעתי שיש באייפון אפליקציה של סטיפס
באותו הנושא: