3 תשובות
כי לפעמים אם יש לך ממש קצת ברזל אז את לא תקבלי וזה לא תקין
ממתי מאשפזים על חוסר בברזל

ובגלל שבמחזור מדממים אז זה עלול להחמיר את החוסרים
תמיד אפשר להאשפז על זה..^
אנונימית